Tingkatan 6 Atas Sains Delta 1996 Sek Tinggi Melaka


Guru Tingkatan: Cik Sheow Gee Eng
Guru-guru Matapelajaran:
Fizik: En. Wee Choi Chiang
Biologi: Pn. Leong Swee Sang
Kimia: En. Fong Fook Ser
Pengajian Am: En. Chong Yoon Choi
Matematik:
Cik Sheow Gee Eng
En. Tan Hiang Hong
Ketua Tingkatan: Jimmy Ong
Pen. Ketua Tingkatan: Lee Mei Chin
Setiausaha: Merina Lee Phooi Ming
Bendahari:
Hu Heng Siew
Tan Sia Lee

Walaupun bilangan pelajar dalam kelas ini adalah sedikit, namum pelajar-pelajar yang terdiri daripada berbilang kaum ini sentiasa berganding bahu dan bersedia untuk memberikan sumbangan kepada sekolah pada bila-bila masa sahaja. Kelas ini juga merupakan sebuah kelas yang cergas baik dalam akademik mahupun dalam bidang ko-kurikulum. Keaktifan pelajar-pelajar boleh dilihat berdasarkan penglibatan dalam persatuan-persatuan, badan beruniform dan sukan.

Tempoh satu tahun setengah memang merupakan satu jangkamasa yang pendek tetapi tali persahabatan yang erat dibina di kalangan pelajar kelas ini memang sesuatu yang menjamin kesejahteraan kelas ini.

Akhir sekali, kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua guru yang terlibat dalam usah mendidik dan membimbing kamu supaya menjadi manusia yang berguna kelak. Segala usaha dan pengorbanan guru-guru yang dikasihi memang tidak akan dilupakan oleh kami. Segala dorongan, nasihat dan tunjuk ajar yang diberikan akan diabadikan sebagai panduan hidup kami kelak.


Sekian.

Muka surat 161 Optimist 1996

Comments

Popular Posts