RUMAH RAFFLES

Pada keseluruhannya, pencapaian Rumah Raffles pada tahun 1997 adalah memuaskan. Ahli-ahli telah menunjukkan semangat kesukanan yang tinggi serta usaha yang gigih untuk membawa kejayaan kepada Rumah Raffle. Namun begitu, nasib tidak menyebelahi kami untuk membawa pulang kesemua pingat yang dipertandingkan.

Di dalam acara merentas desa, ahli-ahli Rumah Raffles telah menunjukkan semangat perjuangan yang kental dalam pertandingan ini. Beberapa ahli kami telah berjaya memungut mata untuk Rumah Raffles. Sementera itu, dalam 'Karnival Sukan', beberapa pasukan kami telah berjaya menjadi Naib Johan beberapa perlawanan antara rumah. Pasukan-pasukan yang telah berjaya menjadi Naib Johan ialah pasukan bola sepak kelas 2, pasukan ping pong, pasukan bola keranjang lelaki serta pasukan bola jaring perempuan.

Selain penglibatan dalam acara sukan, kami juga menghantar beberapa ahli untuk menyertai pertandingan perbahasan antara rumah-rumah sukan dan juga kuiz ekonomi anjuran Persatuan Ekonomi. Penyertaan serta sokongan yang diberikan oleh ahli-ahli Rumah Raffles amat membanggakan.

Akhir kata, kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada guru-guru penasihat yang telah mengorbankan masa dan tenaga untuk memberi bimbingan serta dorongan kepada kami. Kami berharap ahli-ahli yang akan datang akan terus berjuang untuk mengharumkan Rumah Raffles

Disediakan oleh,
Setiausaha

Comments

Popular Posts